به گزارش روابط عمومی بنیاد دعبل خزاعی، همزمان با ایام فاطمیه و در راستای سهولت دسترسی اعضاء محترم بنیاد دعبل خزاعی به کارشناسان بخش های مختلف، خدمت پشتیبانی متنی (تیکت) در سامانه بیرق خدمات راه اندازی شد.
کاربران محترم می توانند جهت ارتباط با کارشناسان در بخش های بیمه، فروشگاه، خدمات زیارتی و سیاحتی، تسهیلات، مالی و حسابداری، رسیدگی به شکایات و ... از بخش پشتیبانی در سامانه، پیام خود را ارسال نموده و پاسخ کارشناسان مربوطه را دریافت نمایند.
نحوه ثبت پیام در بخش پشتیبانی در تصویر قابل مشاهده است.